Friday, May 3, 2013

Assalamualaikum - Mrs Suraya (Suraya10@w.cn)

Assalamualaikum,

Hidup saya adalah diibaratkan sedang diseru oleh Allah dengan keadaan
kesihatan saya yang mendadak kerana telah diberitahu oleh doktor saya yang
saya ada beberapa hari lagi untuk hidup.Dengan ini,saya ingin menderma
hartanah saya untuk menolong pesakit barah seperti saya untuk rawatan dan
program-program kesihatan kerana ini adalah cadangan arwah suami saya dan
saya tidak mempunyai zuriat

Dengan ini saya hendak membuat sesuatu dengan niat baik untuk menderma 2cy
juta sterling paun kepada persatuan barah yang terlibat.Sila beritahu saya
sekiranya anda sudah menerima surat akuan tersebut dan sila beritahu
informasi tentang warganegara anda dan di mana tempat tinggal,nombor
telefon informasi lain yang diperlukan oleh peguam saya.Dengan ini saya
memindahkan warisan saya kepada
Semoga anda dirahmati oleh Allah dan menggunakan wang dermaan saya dengan
adil untuk kerja kebajikan.


Yang Benar

Pn. Suraya Ibrahim
From: Malaysia
Email: mrs.suraya686@gmail.com

1 comment: