Tuesday, November 23, 2010

-Assalamualaikum- "Aisyah Rahim"

Salam Sejahtera!! Anda mungkin terkejut dengan email ini tetapi saya harap anda cuba baca dan fahami tentang bisnes ini. Nama saya Aisyah Rahim berasal dari malaysia dan sekarang saya bekerja dengan sebuah syarikat di UK yang mana memerlukan PEMBEKAL bagi produk yang dipanggil Sapphire Blue Stone. Berikut saya sertakan sedikit penerangan untuk rujukan anda: Produk Ini di panggil Saphire Blue Stone ia adalah sejenis mineral yang di gunakan untuk membuat cincin, rantai, subang dan barangan perhiasan berharga lain yang terkenal di dunia. Buat masa ini syarikat mendapatkan bekalan produk ini daripada pembekal daripada Dubai dengan harga yang agak tinggi berbanding harga pasaran oleh sebab itu syarikat bercadang untuk mendapatkan bekalan terus daripada Malaysia. Saya berpikir apa salahnya saya mencuba nasib dan memutuskan untuk merekomen kepada anda kerana saya memerlukan seorang yang boleh dipercayai yang mana akan bertindak sebagai rakan kongsi bagi mengendalikan segala urusan di Malaysia. Produk ini di jual di malaysia pada harga USD 6,250 per kg dan kita boleh menjual semula kepada syarikat kami dengan harga USD11,500 per kg. Keuntungan akan kita bahagikan 50 – 50. Sekiranya anda berminat, hubungi saya melalui email ataupun nombor berikut untuk maklumat yang lebih lanjut. Sekian Aisyah Rahim +44-703-189-5746

No comments:

Post a Comment